MALÁ FATRA 2015 13,14,15. Marec 2015 ( Pia - So - Ne )

23.01.2015 16:25

MALÁ FATRA 2015    13,14,15. Marec 2015 ( Pia - So - Ne )

Malá Fatra  Termín Piatok 13.03.2015 až Nedeľa 15.03.2015

Malá Fatra ( Biela Stopa II 2015 )  Termín Piatok 13.03.2015 až Nedeľa 15.03.2015

Ahoj medvedíci. Tak ako som sľubil pripravil som si pre Vás výlet do krásnej Malej Fatry. Termín výletu je Piatok 13.03.2015 až Nedeľa 15.03.2015. Ide o víkendovú akciu a je potrebný len jeden cca poldňa dovolenky. Pozor jedná sa o prechod i keď som zvolil relatívne jednoduché trasy treba si uvedomiť že aj tie možu byť v zimných podmienkach náročné a navyše pôjdeme komplet zbalený keďže každú noc spíme na inej chate. Poďla mojich skúseností je takýto prechod pohodlný zo záťažou max 10 až 12 kg a preto je nutné sa správne zbaliť. Kto stým nemá skúsenosti môže poprosiť skúsenejších kolegov. Trasy som volil s ohĺadom na zimné podmienky. Vynechal som Rozsutec ktorý si užijeme pravdepodobne v Januári budúceho roku ale aj z dôvodu uzáver ktoré sú v jeho okolí.

DEŇ 1
Piatok
13.03.2015
Piatok bude venovovaný presunu. Zraz si dávame v popoludnajších hodinách na Chate na Grúni kde strávime noc z Piatka na Sobotu. V sobotu ráno máme zabezpečené raňajky. Večeru v Piatok si objednáme z jedálneho lístka. Chata na Grúni je moderná chata (WC, Sprcha ) Reštaurácia do 22:00 hod. Ubytovanie je v izbách po cca 4 - 6 ludí. spacák nieje potrebný. Viac informácií priamo na stránke chaty. Stránka uvádza cenu 22,- €  /noc s polpenziou
Prístup na chatu: Sú dve možnosti a to buď pešo v parkoviska Starý Dvor po Stúpanie 360 m klesanie 0 m, vzdialenosť 2.9 km čas 1:10 hod alebo si možete cestu skrátiť a jej značnú časť absolvovať na 4-sedačkovej lanovke.
DEŇ 2
Sobota
14.03.2015
Po Raňajkách sa zbalíme a presunieme sa na hrebeň. HNeď v úvode násd preverí výstup na Poludňový Grúň. Potom v pohodovom tempe si vychutnáme prechod hrebeňom až k Chate pod Chlebom. Podľa počasia a chuti si urobíme odbočnu na samotný Chleb.
stúpanie 837 m klesanie 392 m, vzdialenosť 7 km čas 3:35 hod (v trase som započítal aj odbočnu na vrch Chleb)
Druhú noc prežijeme na Chate pod Chlebom. Tu už nás počkajú trošku spartanskejšie podmienky ale zase budeme sladko spinkať v prírode. Cena ubytovanie ja 10 € /noc/os. Stravovanie je z budetu podľa ponuky.
DEŇ 3
Nedeľa
15.03.2015
V Nedeľu sa presunieme do Vratnej odkial je to len kúsok k parkovisku Starý dvor. Cestou si ešte spravíme odbočku na Veľký Kriváň a dohodneme presnú zostupovú trasu to všetko by nám malo trvať max cca 4 hodinky.
Jedlo: Stravovanie je možné na oboch chatách. treba však počítať s odmedzenou ponukou predsa len niesu to 5* hotelíky. taktiež je vhodné pripraviť si niečo na samotnú turistiku aby ste neumreli od hladu.
Financie: Ubytovanie číslo 1 :   22,- € polpenzia
Ubytovanie číslo 2:    10,- € bez jedla ( možnosť zakúpiť na mieste )
Spolu: 32,- €
nutné je pripočítať náklady na stravovanie a prípadny presun lanovkou.
Nedisponujem nformáciami o možnostiach platby ale predpokladám že platba kartou možná nieje !!!!
Doprava: Individuálna
Parkovanie: Parkovisko Starý Dvor ( pri stanici 4sedačkovaj lanovky )
Výbava: Povinná výbava: cepín , mačky, teplé oblečenie.
Prihláška:  Prihlasovací formulár !!!       Formulár úplne dole !!!
Prosím vyplnte si prihlasovací formulár všetci nech mám vtom poriadok nakoľko ubytovacie kapacity sú obmedzené !!!!
Záloha: Za ubytovanie je nutné uhradiť zálohu jej výšku Vám včas oznámim.